zaterdag 11 december 2010

Synoniemen

Vanaf vandaag staan onze traditionele soepen in de schappen, vandaag was de introductie van ons merk 'Buitenshuys' zowel binnen een paar kerstmarkten en bij een C1000. Afgelopen dagen waren heftige, maar het ons toch gelukt. Nu nog polijsten, kinderziekten, mochten zij komen proberen te bestrijden en dan gaan.........! Van een ruwe diamant een juweel maken, dat kunnen wij binnen onze bedrijven. De dag begon vroeg, dit betreffende de ' lancering van de soepen, honderden potten zijn afgelopen dagen gevuld, geëtiketteerd, verpakt en opgeslagen. Nu moesten vanmorgen al deze potten nog naar de drie plaatsen toe waar de soepen, getoond, geproefd en verkocht gingen worden. Weet je wat dan mooi is binnen onze bedrijven, dat alle afdelingen hebben gedaan wat er gedaan moest worden binnen het traject. Een ultieme samenwerking! De beoordeling van onze producten binnen de C1000 werden als zeer positief ervaren, hierdoor werden we gelijk ook gevraagd om onze stoofpottenlijn te lanceren, nog voor de kersdagen.
Kortom dit was een heel goede dag, de kogel is door de kerk, wij gaan verder.................
Alleen vanmiddag gebeurde er iets vreemds, toen ik mij 'bukte' om iets op te rapen kreeg ik het gevoel alsof er een Belgische 'veer in mijn kont' werd gestoken, ben gelijk ter dokter gegaan voor advies. Gelukkig niets ergs zei hij mij, de veer is namelijk een 'synoniem' voor een pluim, een compliment, je weet wel stelde hij mij gerust, iets wat je wel eens van je echte vrienden krijgt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten