Dit is een zeer goed uitgekiende manier om aan alle vragen van consumenten tegemoet te komen. Eerst de ontwikkeling van de gerechten, dan een duidelijke internetondersteuning, de folder en dan de reclamecampagne.

Het kerstoffensief werkt, er wordt wat weggesleept en niet alleen voor de 'kleine beurs', maar werkelijk door iedereen, ik woon vlakbij een Lidl en voor het 'wagenpark' wat vaak op de parkeerplaats staat hoef je, je niet te schamen. Ik vind dit 'kerstoffensief' van de Lidl een zeer interessante materie, ook in verband met ons nieuwe 'ding' Buitenshuys, Signature Culinaire met de kerst, vooral op het gebied van verpakkingsmaterialen, inhoudsmaten en vormgeving. Natuurlijk hebben wij ons 'eigen ding' waar kwaliteit, ambachtelijkheid en beleving binnen bereiding voorop staan. Wel heb ik altijd al gedacht dat specifiek gerichte video-ondersteuning één van de beste manieren is om duidelijkheid te verkrijgen van bereidingsmethodieken voor consumenten. De hedendaagse consument wil video-ondersteuning, kijk alleen maar naar de muziekindustrie en websites als 'you tube'. Ons eigen snelle en 'kleine kerstoffensief' heeft ook haar vruchten afgeworpen, als 'Buitenshuys met de kerst' een virtueel restaurant zou zijn dan schuiven hier met de kerst meer dan honderd gasten aan tafel, voor een a la carte menu. En dat is een goede opstart van ons 'kerstgebeuren', meer dan honderd ambachtelijk bereide menu's worden netjes verpakt, met begeleidend schrijven, uitgereden en of opgehaald. Misschien volgend jaar ook wel met video-ondersteuning, eerst deze nieuwe tak van de kerstdagen gecontroleerd proberen te krijgen!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten