zaterdag 12 maart 2011

De Tablets.......moeilijk kiezen..??

Eigenlijk zou ik wel een Tablet willen aanschaffen, maar door wat er geschreven wordt op de diverse Digi-forums word je aardig kiekeboe......................
Ik heb het liefste een Tablet die draait op Android, met camera en ingangen voor usb of SD. Verder moet ik het apparaat kunnen connecten met de tv en moet het een snelle machine zijn met een goede resolutie.

Nu lees ik op de forums dat de iPad 2 bijzonder weinig innovatie kent, de motor is wat opgevoerd en het apparaat heeft twee camera's meegekregen. Er is connectie mogelijk tussen apparaat en tv, maar dan moet je er een extra kabeltje bij aanschaffen. Weet je waar ik wel veel positiefs over lees, de Motorola Xoom, een Android tablet die draait op Honeycomb 3.0. Dit apparaat beschikt over alles wat ik van een tablet verlang, dus.........................................

Maar dan lees je weer dat Samsung en LG met grote nieuwe innovaties komen, dus toch nog maar 'even' wachten...................of dan toch op ipad 3 die waarschijnlijk in het najaar wordt verwacht. Een ding heb ik wel geleerd tijdens mijn speurtocht naar een geschikte tablet, de specificaties goed doorlezen, een dual-core processor, connectiviteit, camera's en resolutie zijn belangrijker dan alleen maar af te gaan op één specifiek merk. Google blijkt grote happen te nemen uit de tablet markt......................!!
Gewoon nog even geduld hebben..................denk ik!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten