maandag 28 maart 2011

Alweer een jaar geleden.....................

Een jaar geleden ben ik begonnen te bloggen, waarom weet ik soms nog steeds niet maar het had te maken met de stilte toen in ons huis na de plotselinge ziekenhuisopname van onze jongste zoon. Ons leven stond toen 'even' op de kop en omdat Jolanda ook het merendeel van die tijd in het ziekenhuis vertoefde waren de oudste zoon en ik alleen thuis. Des avonds probeer je dan een draai te vinden zonder...., maar ik moest mijn 'ding' wel kwijt kunnen......vandaar..............!!

Wat ik wel heb geleerd binnen deze periode, is dat alles betrekkelijk blijkt te zijn binnen het leven. En vandaar dat ik mijn leven wil beteren...........ik mag namelijk altijd graag iets beloven maar dan toch niet nakomen.......want eigenlijk vind ik daar, op mijn manier nooit de tijd voor...
Ja, de horeca, een betere advocaat kun je, je niet wensen.......altijd te druk......verdedig ik dan!!

Maar vandaag niet, vandaag kom ik mijn eerste belofte na......en ga ik een kop koffie drinken bij mijn sous-chef van toen.....zes jaar terug......................ooit beloofd. En dit soort beloftes ga ik vanaf nu vaker nakomen...............en daar krijg ik het nog druk mee..

Hoe ''mooi'' kan het leven zijn, alles weten te plannen, zelfs je tweets.............maar nu even niet meer, gewoon spontaan..............een 'kopje koffie' doen, zoals ooit belooft..............!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En weet je, die souschef van toen is nu de Chefkok van Hampshire Hotel Wesseling......ja, de tijd gaat wel heel snel........voorbij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Trouwens heb ook een goede hashtag bedacht voor Social Media.. #SM of bestond deze al??? :-))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten