zondag 9 januari 2011

Morgen naar de horecava

Morgen naar de Horecava, leuk maar om 11.00 uur worden we verwacht bij Unilever, dus moet je een planning maken....................!!!! Waarom ter spoor, ik houd van het openbaar vervoer net als ik van vegetariërs houdt, alleen het moet niet sneeuwen want dat kan het humeur en reistijden beïnvloeden...............!!
Soms hoor je van kleine angsten, ik heb grote, een locatie fobie. Wanneer ik denk een bepaalde locatie niet op tijd te kunnen bereiken doormiddel van eigen vervoer of openbaar vervoer slaat de angst toe..!!
Vandaar dat ik morgen ter Horecava ga met een computerprint en met met de Tom Tom ter trein en O wee als een conducteur binnen trein beter weet, ik vertrouw op mijn 'gekochte' navigatie en niet meer op die van de mens!!!!!!
Ps.
Ben ik later dan ligt dit aan de Tom Tom en niet aan de conducteur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten