zaterdag 29 januari 2011

Leuk telefoontje van een gast.........op afstand..

vandaag een vrije dag en dan verwacht je meestal geen telefoontjes die betrekking op het werk kunnen hebben, al hebben we wel een afspraak dat aangaande onverwachte situaties wij elkaar kunnen bellen als iets opgelost moet worden........je bent er immers voor elkaar.!!

Maar vandaag ging m'n mobiel en gaf aan onbekend nummer en dan neem je op met twee woorden en zo ook deed beller. Een voor mij onbekende dame wilde mij bedanken voor de voortreffelijke eerste maaltijd die zij via onze tak Buitenshuys hadden verkregen. En ja ineens wist ik het weer, twee mensen hadden voor het eerst een 'maaltijdcomponenten bestelling gedaan bij Buitenshuys en al deze gerechten hadden ze afgelopen vrijdag opgehaald, had deze mensen nog even de keuken laten zien en het één en ander uitgelegd. Ik heb dit 'oudere echtpaar' toen mijn nul zes nummer gegeven omdat zij mij dan konden bellen als er nog vragen waren..! Maar zij wilden niets vragen, maar even melden dat zij heerlijk gegeten hadden, wel even wennen aan de verwarmingstechnieken maar het was allemaal zeer smakelijk en dat zijn juist de mooiste telefonische complimenten die je krijgen kunt. Ons concept betreft maaltijden voor thuis waar al velen gebruik van maken werkt dus. Mede denk ik door onze transparantie wat dit betreft, waarbij wij de 'gasten elders' mede zien als sparringpartners die ons alleen maar kunnen versterken aangaande het praktische thuis. Onze filosofie is die van: Onze ambachtelijke keuken bij u thuis...........!!

Zoal ik al eerder vermelde gaan onze soepen in glas en diepvries ook als een speer en dan moet je verder denken, smaakvolle soepen met pit die ambachtelijk bereid zijn en vandaar dat ik binnen ons volgende grote werkoverleg (alle drie Hotels aanwezig) het volgende ga voorstellen: Het opzetten van een eigen 'pittige' lingerielijn met de logo's van Buitenshuys. Als voorbeeld vraag ik dan onderstaand model mee die de 'walk' zal gaan verzorgen. (doet ze nu nog voor Cup-a-Soup) Nu nog een slogan verzinnen en gaan met die b................

Meer pit in uw leven, gewoon Buitenshuys geven.
........of zoiets............

Heeft u een betere dan verneem ik...............................??

Geen opmerkingen:

Een reactie posten