donderdag 6 januari 2011

Horeca EvenTT te Assen

Soms raak je teleurgesteld, soms in mensen, soms in clubs. Vele mensen blijken een onjuiste voorstelling te hebben over het noorden des land, vaak wordt gedacht dat het noorden in deze te komen periode staat voor koude, sneeuw en meer van deze overlast, maar mensen wees gerust er is de afgelopen tijd meer sneeuw gevallen in Limburg dan in Drenthe. Dus u kunt met gerust hart naar Drenthe toeren, want het weer blijkt onvoorspelbaar en mocht het in februari toch sneeuwen, binnen Drenthe wordt gestrooid met zout van allure.

Nog altijd bekruipt mij het gevoel dat, wat er boven de grote rivieren gebeurd minder in trek is als daaronder. Wij allen binnen de horeca vervullen een motiverende en inspirerende rol aangaande de jongere generatie en daar waar deze termen zich manifesteren moeten wij met elkaar met alle middelen die we hebben de pr-machinerieën op volle stoomkracht zien te brengen. En toch proef ik dan weer iets negatiefs, ik ontvang allerlei horeca gerelateerde vakbladen, waaronder een 'club' blad, een 'koerier' en wat schets mijn verbazing, er wordt met geen woord gerept over de beurs Horeca EvenTT, laat staan het wedstrijdplein van EvenTT Culinair. De 'President' van de club, ene meneer Paul Fagel noemt de beurs Horeca EvenTT zijdelings en ik citeer: Dit jaar hoop ik ook naar Horeca EvenTT in Assen te gaan. Waar ik dit jaar hoogstwaarschijnlijk zeker te vinden zal zijn, is Biovak in Zwolle. Hij, de President van de club verheugt zich wel op de te komende beurzen, maar dat zijn de Horecava en de EFFF. Naar mijn bescheiden mening behoort een President er te zijn voor alle leden van de club, dus ook voor hen in het 'barre noorden' en weet President, de kaarten voor Horeca EvenTT zijn gratis!!!!!!! Gewoon naar de site van Horeca EvenTT gaan en je laten registreren (voor de collega-docenten)
Ook de laatste nieuwsbrief van deze club geeft mij een gevoel van Mexicaanse griep, twee beurzen worden uitgelicht en shit de 'verstuurder' is de derde beurs, in het noorden vergeten, hoe zielig!!
En als laatste, deze club heeft een hele mooie website waar van alles op te vinden is, alleen de te gehouden wedstrijden binnen Assen ontbreken, Gek hé en dan na een telefoontje elkaar de zwarte piet toespelen. Heren wij zijn zelf zijn niet belangrijk, wij dienen een gezamenlijk doel, vakgenoten leiden naar plaatsen die inspirerend zijn. Moeilijk of niet willen???????
Soms zijn er mensen binnen organisaties die hun eigen doelen laten voorgaan aan algemeen belang, zou kunnen!!!!!!!!
Of de vakwedstrijd om de Wynand Vogel Bokaal moet voor deze club en hun President totaal niet belangrijk zijn........................................!!

Voor hun die willen weten waar Assen ligt bovenstaand kaartje, vanaf Amsterdam een uurtje of twee en vanaf Maastricht een uurtje of vier. Een paar tientjes aan brandstof, maar ja, de entree is gratis meneer de President, geef dit alstublieft door aan uw onderdanen!!! En stel dat iemand een overnachting wil dan kan dat door hier te klikken, mooi prijsje toch?

Deze beurs is niet héél groot maar daardoor intiem en met beleving. Refereren betreffende deze beleving zonder toestemming mag eigenlijk niet maar ik doe het toch, hier staat een echt dorp binnen de beurs waar je lekker met elkaar kunt 'lullen' onder het genot van..... en dit dorpje is dit jaar een groot dorp: Het Village Saisonnier.
Mogen wij u als President (docent) verwelkomen met alle docenten en onderdanen op 7,8 en 9 februari??????????

Persoonlijk en namens EvenTT Culinair wens ik de andere twee beurzen een vol en spannend wedstrijdplein toe waar ook wij vanuit het noorden zeer zeker naar toe zullen gaan.

2 opmerkingen:

  1. Sorry Harry, als uitgever voel ik mezelf een beetje verantwoordelijk. Zie mijn blog http://norbertkoreman.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Culinaire Saisonnier, bedankt voor de reactie en zo ook Norbert voor de uitvoerige uiteenzetting van het wedstrijdprogramma van EvenTT Culinair binnen de beurs Horeca EvenTT te Assen binnen je blog, ik doelde echter niet op de uitgever van de koerier, maar op de 'aangevers'. Binnenkort een 'watertje'??

    BeantwoordenVerwijderen