vrijdag 14 januari 2011

Horeca EvenTT, EvenTT Culinair en Village Saisonnier

Gisteren vroeg één van de dames van de sales om een stukje te schrijven over onze verbintenis met de beurs Horeca EvenTT en in het bijzonder met EvenTT Culinair. Het probleem is alleen dat als ik iets a la minute moet schrijven, dan heb ik daar moeite mee, vandaar dat ik het liever persoonlijk blog, Marlies. Ooit begonnen met wedstrijdkoken tijdens mijn 'verblijf' bij het Kasteel van Rhoon en dan kun je 'behept' raken met het 'virus' wat enigszins verslavend kan werken.

Ook binnen de periode dat ik bij Hotel Wesseling werkzaam was en ben heb ik dit 'virus' altijd meegedragen en uitgedragen. Vele wedstrijden gekookt en veel prijzen binnen gehaald Ook de directie van de Hotels hebben mij binnen doen en laten op dit gebied alle vrijheid gegeven en waren ook zeker een stimulerende factor. Jaren later werd ik gevraagd om deel te nemen binnen de organisatie van EvenTT Culinair en ik ben hier toen vol overgave ingestapt. Op zo'n moment wordt je kijk wat betreft Horecabeurzen ook vergroot en alles wordt ook meer inzichtelijk. Je ontmoet dan ook de mensen die de beurs Horeca EvenTT organiseren, heel nuchtere mensen en ook dit blijkt dan ook een zeer interessante materie te zijn en daar houd ik van. Ik vind persoonlijk dat een horecabeurs zonder De Culinaire Saisonnier geen 'echte' Horecabeurs is vandaar dat ik vanuit onze bedrijven de Saisonnier mocht uitnodigen om bij ons te 'logeren' en ik had ook een 'click' met Norbert en Carine. (dit was mijn persoonlijke steentje om de Culinaire Saisonnier weer terug te krijgen binnen het noorden) Voor mij persoonlijk belangrijk omdat zij cachet brengen binnen een beurs. ( en we drinken graag een watertje en rok.. soms 'stiekem')

Aan het einde van elke wedstrijddag eten wij nog even met organisatie en juryleden bij ons Hotel, maar daar zaten ook het team van de Saisonnier te eten, Koppert Cress, Wüsthof, etc. Saisonnier neemt namelijk veel 'gasten' mee naar ons Hotel. Vandaar dat wij kwamen met het idee om op de de tweede avond van de beurs een diner te organiseren voor sponsoren, juryleden en mensen die bij ons in het hotel zaten in verband met de horecabeurs. Maar een diner bleek te formeel, na een beursdag en vandaar het informele 'amuse' diner waarbij diverse 'hapjes' en 'drankjes' door het gehele bedrijf geserveerd werden, gewoon nog even relaxen met elkaar. Wij worden hierbij gesponsord door de leveranciers die ons een warm hart toedragen en dat is natuurlijk wederzijds. Enfin dit gebeuren blijkt nu al traditie en ik kijk er naar uit en er zijn er meer !!!

Wij willen met onze bedrijven een inspiratiebron zijn voor jonge mensen, wij zijn altijd bezig om verder te gaan en zo zijn er meer, vandaar onze betrokkenheid en mijn persoonlijke betrokkenheid betreft EvenTT Culinair, met elkaar 'dingen' voor elkaar zien te krijgen om mensen te inspireren. Inspiratie, motivatie en beleving brengen in het noorden en dat is een mooi doel om gezamenlijk na te streven. Dit kun je niet alleen, maar alleen met elkaar.....'Samensterk'.
Horeca EvenTT is een statement geworden voor vakidioten die van 'intimiteit'' houden!!!!!!!!!!

Persoonlijk dank ik Horeca EvenTT voor de niet te overtreffen medewerking aangaande EvenTT Culinair en het geloof in onze beleving, ik denk dat wij deze beurs samen met de 'gegeven liefde' van de Culinaire Saisonnier kunnen uitbouwen tot het walhalla voor alle horeca-broeders en zussen....die op zoek zijn naar beleving!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten