zondag 23 januari 2011

De inktvis en de vleermuis....

Wij 'horeca ondervinders' wat kunnen wij veel dingen combineren...... Héél veel waarschijnlijk maar gaat alles ook daadwerkelijk goed.. Zijn wij goed in 'Multitasking' binnen de horeca of kost dit te veel energie en moeite...........??

Soms krijg ik nare dromen van mediums als 'twitter', Linkedin, My space, etc, ik ben geen frequent gebruiker maar sinds ik vaker tweetdeck heb aanstaat binnen de keuken thuis, geeft dit medium mij soms een bepaald 'msn gevoel'. Zoals msn de gemoederen jaren geleden iedereen bezig hield is het nu dus twitter, Linkedin, etc. Ik verdiep mij graag in gebruik en de mogelijkheden, maar toch..............al tikkende in de sabayon, tweets ontvangen en een tweet eruit gooien, k'weet niet...?? Wij mensen zijn toch geen Inktvissen...!!

Of zijn wij horeca gerelateerden, vleermuizen die overdag 'sluimeren' en die in de nacht het meest geniale ''zendings vermogen' hebben. (kijk ook eens naar de digitale conversaties tijdens de late avond en of nacht)
Twitteren en netwerken via het digitale zal belangrijk zijn, maar binnen mijn persoonlijke optiek is het nauwelijks bij te houden. Meedoen hieraan, natuurlijk, maar niet constant. De werkelijke mens zal overwinnen door te ontsnappen..............Welkom terug op twitter 001, de sleutel voor de Twittercodes zijn net zo moeilijk te ontrafelen als de 'Da Vinci' code toen..........de sleutels zijn waarschijnlijk nooit helemaal te bemachtigen... want voor je het weet zijn ze alweer verouderd.......alles gaat erg snel.....!! Voor je het weet is twitter ook al niet meer hot............!!!!
Doen we wel met z'n allen nog wel even een 'ouderwetse 'Twitterfountaint' binnen de beurs in het noorden en dan basta, de voortdurende informatiestroom zo nu en dan ontwijken.....het gewone leven opnieuw beleven, maar dan echt!!!!!!!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten