vrijdag 28 januari 2011

De meest prestigieuze prijzen binnen de Horeca in Nederland...!!

Nog een dikke week te gaan en we gaan samen een feestje bouwen binnen het noorden des land.
Eerst nog een mooie Bourgondische beurs in Maastricht en dan gaat de karavaan richting Assen om daar neer te strijken. Het Noorden wat ooit een voorbeeldfunctie had op het gebied van vakwedstrijden en wat nu opnieuw, na drie jaar deze functie opnieuw waar maakt. De beurs Horeca EvenTT is de kers op de taart van het 'beurzenseizoen' en is de meest intieme open beurs van Nederland. Vakbroeder en zusters ontmoeten elkaar hier omdat er een duidelijke centralisatie is voor vakgerichte 'idolate collega's'...............

De Wynand Vogel Bokaal staat nu al te boek als de meest prestigieuze, onder meer door het gigantische geldbedrag wat te winnen is waar, topchefs en hun huizen staan te koken om deze prijs binnen te halen, waarbij prestige de boventoon voert, zei Toine Smulders ooit.

Een prijs die niet te winnen valt door alleen maar een wedstrijd te koken, maar door meer te 'zijn' is de 'Saisonnier Persprijs', de persprijs is een aanvulling op uw curriculum vitae en weet ik spreek uit ervaring.......................
Ooit kreeg ik deze prijs zelf en al is het net als de WVB een beker, deze prijs deed voor mij deuren openen, alleen al door de reportage in het Magazine brengt veel prestige............
De persprijs is binnen mijn 'wedstrijd verleden' de meest prestigieuze aangaande Pers aandacht voor mij toen persoonlijk en voor het bedrijf.

Trots, ja best wel, één van deze prijzen heb ik persoonlijk ooit mogen beet houden op het podium en voor een jaar mee naar huis mogen nemen. En nu, ja nu zit ik in de organisatie van EvenTT Culinair en zal het ook nooit meer voorkomen dat ik de WVB zou kunnen winnen, laat staan dat ik uitgenodigd zou worden voor deze strijd. Maar ik heb gelukkig wel de Saisonnier Persprijs mogen ervaren en dat voelt goed.

Maar omdat wij alles oefenen binnen EvenTT Culinair tot in de details, rook ik mijn kans en dan ben ik 'stout'...!!
Tijdens het stukje 'podium regie' nam ik mijn kans waar, snel iemand gevraagd om een shot te maken en zie daar..................................................ik kon geen 'stom woord' meer uitbrengen, maar ja dat hoefde ook niet , Edwin (die inviel voor de uitreiker) bleef zelf maar door lullen..........!!

En deze scene hebben we wel tien keer overgedaan en dat voelt goed, ik heb de WVB mogen doorgeven aan..., ben benieuwd wie hem op 7 februari van Maik Kuiper overneemt. En dat geldt ook voor de Saisonnier persprijs, wie..............................ik ben benieuwd, U ook......??
De meest prestigieuze prijzen binnen Horeca Nederland tijdens het 'beurzentoetje' in het Noorden mooi hé..??

Geen opmerkingen:

Een reactie posten