vrijdag 12 november 2010

Teleurgesteld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kent U dat gevoel, 'no control', de touwtjes niet zelf in handen hebben!
Moeilijk hé, soms heb je de touwtjes niet zelf in handen, sommige 'dingen' zijn te ingewikkeld om zelf te doen.
Ik had iets beloofd, heb ik dingen gezegd, ja. Ervan uitgaande dat alles ging gebeuren zoals afgesproken was. Ik hebt het gehad wat betreft toezeggingen van sommige partijen die belangrijk kunnen zijn binnen groter geheel.
Mensen binnen bepaalde posities kunnen soms staan voor een afspraak en dan toch niet hun beloftes nakomen.

Soms maakt het mij gek! Je zegt toch alleen maar dingen toe die je waar kunt maken want anders ben je niet geloofwaardig! Ik neem een paracetamol want ik begin nu echt hoofdpijn te krijgen!!!!!!!!!!!!

Dit heeft niet te maken met het bedrijf waar ik voor werk, maar dit geldt aangaande sommige nevenactiviteiten. Soms kun je ergens veel energie in stoppen zonder effect!!!!! Wat voor de één belangrijk is kan voor een ander totaal niets voorstellen.

Ik ben niet belangrijk, U toch wel?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten