woensdag 21 april 2010

'Sponsen'

Vandaag zitten 'sponsen', een nieuw woord voor de dikke ''Van Dale', sponsen wil zeggen je vol laten zuigen met informatie, ja knikken en maar door gaan totdat je uitgewrongen wordt.
Teveel afspraken, teveel informatie, te veel nadenken en dan nog doen. Kan dit? Ja blijkbaar wel, alleen moest de kooksessie van vanavond beginnende om 17.30 uur nog klaargezet worden om 17.15 uur, wat een prestatie!!

De kooksessie was een succes, maar ja dat zijn de meeste kooksessies die wij geven, dit komt niet door ambiance en of een ander materieel gegeven, nee dit komt door de persoonlijke manier van het geven van een kooksessies, dit komt hoofdzakelijk door de 'karakters' van de koks die dit doen en de wisselwerking met de groep die deelneemt.
Vanavond was dit wederzijds een grote plus, leuke mensen!

Maar toch teveel gesponst vandaag en uitgeknepen, dan wordt je met de neus op de feiten gedrukt en dan vraag ik mij af, is 'sponsen' een persoonlijke karaktereigenschap of algemeen mens eigen, ik heb geen idee, maar ik weet wel dat het zwaar is!!!

Als dit een persoonlijke karakter eigenschap is dan wordt het tijd voor 'Tibet'.
Tot jezelf komen en een hernieuwde structuur vinden doormiddel van rust en relativering.

Wat ik nu doe voelt niet goed aan, op deze manier kun je naar de 'kloten' gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten