dinsdag 13 april 2010

Authenticiteit

Wat consumenten echt willen!
Wat ik hiermee moet, wel ik kreeg twee boeken aangeboden door een goede kennis.
Twee boeken binnen twee dagen, maandag en dinsdag los ik mijn vrouw af binnen het ziekenhuis, dan leest dit lekker weg als je 'zit' naast je zoon.
Twee boeken geschreven door James Gilmore en B.Joseph PineII, pittige materie die de hersenen doet prikkelen.
Vooral het tweede boek 'de beleveniseconomie' sprak mij aan, dit geeft mij persoonlijk een steun in de rug wat betreft mijn gedachtenwereld aangaande bereidingen van gerechten en hun invloed. Beleving is de puurste vorm van het 'tot je nemen van een aangeboden iets', niet de essentie van produkt, maar het persoonlijke gevoel wat dit te weeg brengt.
Wij willen echt maar alles is nep!
Net zo nep als vers is!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten