dinsdag 19 april 2011

Voortijdige zweetlozingen...........gelukkig niet meer..

Normaliter zweet ik niet zo gauw, maar ineens begon ik hier last van te krijgen. Vooral s'nachts heb ik liggen woelen, piekeren en liet ik mijn 'zweet voortijdig' gaan en waarom............?????


Ik heb namelijk gezegd dat wij alleen asperges willen binnen onze bedrijven die van de 'koude grond' komen, puur en alleen om eens daadwerkelijk een standpunt in te nemen aangaande de seizoenen. Echter, commercieel gezien moet je de asperges toch wel kunnen aanbieden met de Pasen en dat spant erom............het weer zit gelukkig mee, maar mijn contact bij één van de aspergeteler uit Drenthe, vertelde me dat het afwachten is......... :-(

En dan treed er een wonderlijk, lichamelijk mechanisme in werking, ik begin te zweten, ik verlies vocht en dat moet niet, teveel vocht verliezen is niet goed en moet je proberen te voorkomen, helaas is moeder natuur niet te regelen op een natuurlijke manier, dus dan maar eens 'googelen' op 'vochtverlies', eerst kom je bij AXE deodorant, maar kijk je verder dan kom je terecht in Peru en daar blijken ze ook last te hebben van vochtverlies....mijn redding...voor de Pasen..!!!

Kijk, dat de groene asperges uit Peru komen weet iedereen, zelfs in Drenthe, maar dat het 'witte goud' daar het hele jaar door ook te verkrijgen is wist ik niet, nooit in verdiept en zo is Peru geworden tot mijn persoonlijke deodorant, 'natuurlijk serveren wij asperges van de koude grond met de Pasen, of uit Limburg, of uit Drenthe en anders uit Peru..............geweldig ;-)

En weet je wat het mooie is, ik weet waar ze te koop zijn, op nog geen 2 minuten lopen van ons huis, bij de supermarkt van Dirk van den Broek en dat komt mooi uit want dan kan ik gelijk het spray flacon van AXE retourneren...............................kantje boord dit keer......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten