vrijdag 15 april 2011

Heb niets met de wielersport...maar toch.....;-))

Ik ben van nature geen sportman, eigenlijk ook nooit geweest. Ooit een blauwe maandag op judo en voetbal gezeten, maar tijdens mijn voetbal periode was ik altijd blij als er een wedstrijd werd afgelast, want dan kon je eens lekker uitslapen in het weekend.....!! Ook heb ik totaal geen gevoel bij het kijken naar sporten zoals voetbal, wielrennen, etc., maar moet wel toegeven dat ik wel graag aan de zijlijn sta als onze jongste zoon voetbalt. Toch raak ik enigszins geprikkeld door de 'dingen' die er momenteel gaande zijn binnen Dwingeloo. Al die wielrensters uit de diverse landen die wij onderdak bieden en al die reclamewagens en campers die de parkeerplaatsen bezetten, het lijkt wel de 'Tour de France' en dat maakt toch indruk. Vandaar dat ik mij toch eens iets meer tussen dit gebeuren probeerde te 'frummelen' en dan zie je de meest vreemde dingen, zoals de racefiets hieronder...er mist iets...vreemd?...nou ja.......... eigenlijk niet natuurlijk.............!!


Ook het serveren van een bordje pasta, besteld via de 'roomservice' bleek een bron van inspiratie te zijn, je klopt op de deur en er wordt op deze manier open gedaan, dan krijg je toch een andere kijk op deze 'sportvrouwen'.........die graag mogen fietsen...... !!

Vandaar dat ik mij toch wel enigszins wil gaan verdiepen in de wielersport, natuurlijk wel de vrouwelijke tak........want deze blijkt toch wel spannend en inspirerend.............. ;-)

En nu maar hopen dat het mooi weer blijft, want dan wordt er wel gefietst met zadel, maar wordt de kleding aangepast, hoorde ik van een 'insider'.......dus als ik even weg ben, dan zit ik in Hoogeveen, maar dat maakt niet uit, de pasta's staan klaar.............!!!!!!!!!!!!!!!
Waar of niet waar................dit is aan U.....!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten