donderdag 7 april 2011

Momentje....ik verbind u even door............

Ogenblikje geduld alstublieft..........ik verbind u even door...........sorry, er komt nog een lijntje binnen....en dan na ????? minuten.......helaas, geen gehoor of bedankt voor het wachten...!!!!
Hier wordt ik soms helemaal kriegel van, even wachten aan de telefoon is tot daar aan toe, maar soms kun je wachten tot je 'ons' weegt. Dat telefonistes het druk hebben binnen sommige bedrijven staat buiten kijf, maar mensen toezeggen dat ze doorverbonden worden zonder dat er ook maar iets gebeurd....is...... te belachelijk voor woorden. Stel dat de bediening een bestelling aanneemt en zegt deze door te spelen aan de keuken en er komt maar niets......wat doet u dan?

Ik denk dat de telefonistes wel efficiƫnt willen zijn binnen de bedrijven maar dat, de telefooninstallaties zwaar veroudert zijn binnen sommige bedrijven of dat er niet altijd iemand 'stand-by' is op de betreffende afdeling in de buurt van een 'vaste telefoon'...........of de draadloze ligt op een verkeerde plek....of de medewerker zit te lunchen........of staat even 'stiekem' buiten te roken..............? Het blijft gissen.......................

Als er wordt gezegd, dat je doorverbonden wordt met een afdeling, moet dit ook snel en efficiƫnt gebeuren. En stel dat medewerkers van het bedrijf, het te druk hebben om altijd de telefoon bij de hand te hebben, mensen niet getreurd, daar zijn oplossingen voor............................!!!!!!!!!!!!

Ps.
Tegenwoordig wordt er vaak gezegd door niet-rokers, dat rokers minder 'productief' zouden kunnen zijn dan niet-rokers. Ben ik wel eens benieuwd wat dat 'doelloos wachten' van een medewerker tijdens een telefoongesprek het bedrijfsleven kost........ :-))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten