vrijdag 18 mei 2012

#StofOmOverNaTeDenken......

Ik blijf mij verbazen.... nu nog na al die maanden.... wat voor aantrekkingskracht een Hotel kan hebben. Wolvega heeft geen 'attractiepark' nodig om 'mensen en of toeristen' aan te trekken....
dat gebeurd namelijk 'gewoon' door ons Hotel en dan heb je (gelukkig) geen Groupon nodig... 




De mooiste momenten vind ik de zondagbrunches... om half twaalf is het personeel nog druk doende..... om kwart voor twaalf is alles klaar en dan gaan de 'deuren' open.... honderden brunch-gasten schuiven dan 'aan' en in een ommezwaai zijn alle tafels bezet.... en is het tijd om te gaan 'spitzen' vanaf de life-cooking..... heerlijk.... want daar wordt dan gekookt...op gespreks afstand van de gasten.... in alle talen die je, je maar bedenken kunt.... Dit ritueel speelt ook vaak op de zaterdagavond....voorafgaand, aan het familiebuffet'.... maar dan kun je niet goed zien wie aanschuiven bij het buffet en wie als 'a la carte' gast aanwezig is..... ook dan zitten we binnen een 'mum' van tijd, vaak vol..... En de gasten... van allerlei pluimage... zijn onder de indruk.... mede, af te lezen op de site van HotelSpecials.......Dat maakt ons trots..... en geeft vertrouwen aangaande de toekomst...kwaliteiten nog meer aanscherpen en willen vernieuwen!
Wolvega is niet op de kaart gezet... door de Michelin.... maar wel door Van der Valk..... en dat geeft stof tot nadenken.... horeca... broeders en zusters..... stof om over na te denken.......

1 opmerking:

  1. Hier sluit ik mij op alle fronten van harte bij aan!
    Henk Wuis

    BeantwoordenVerwijderen