dinsdag 27 september 2011

Vreemd..#Google #Blogger

Ik weet van censuur, ik weet van auteursrechten......maar helaas moet ik mij vandaag ontdoen van één van mijn blogs....


Ik respecteer de mail die ik kreeg van Google Blogger, maar na enige research vind ik de mail niet te begrijpen....... het 'stoute' verhaaltje is niet gekopieerd en niet beledigend.......dus.... 




Op de vingers getikt...is goed, maar dan moet je wel werkelijk worden aangesproken op de 'fout'.. zodat correctie mogelijk is, één ding is nu wel duidelijk... en dat is het feit dat ook Blogger concessies doet en dit moet niet mogen... mits teksten niet voldoen aan de normen en waarden die nu gelden...en helaas, die bestaan niet meer... dus eigenlijk loopt Google achter de feiten aan... en als dat waar is dan zijn wij gewaarschuwd... U en ik........niet door vertellen !!!!!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten