maandag 19 september 2011

Drempels....#Euroborg...#Noorderpoortcollege

Vanochtend naar het Euroborg geweest in Groningen en dan ben ik altijd blij met mijn,  Tom Tom. Alhoewel ik de navigatie-apparatuur blindelings vertrouw ging ik toch iets vroeger op pad dan werd aanbevolen...... maar alles zat mee, dus was ik ruimschoots op tijd.... niet om een training te bekijken... maar om een verhaaltje te houden aangaande wedstrijden.


Nu weet ik gelukkig het één en ander over wedstrijden en vandaar werd ik gevraagd om mijn kennis te delen en om de toekomstige 'players' te motiveren en te enthousiasmeren. Ik was vanochtend te gast bij.......

.....het Noorderpoort College en  heb het idee, dat de missie geslaagd is...... jonge koks enthousiasmeren om deel te nemen aan kookwedstrijden voor EvenTT Culinair..... maar je voelt drempels en onzekerheid....
   

Ik heb geprobeerd drempels weg te halen...meedoen is belangrijker dan winnen en anders éérst komen kijken in februari tijdens de beurs Horeca EvenTT. Waar iedereen even belangrijk is....voor het kookspektakel.  Koken...ruiken...proeven.. en ontmoeten zijn de 'keywords' binnen de beurs Horeca EvenTT...... waarbij EvenTT Culinair zorg draagt voor de ontplooiing van jong talent. Enfin het praatje gehouden voor een leuke groep jonge mensen die werkzaam is binnen de keukens in Noord Nederland....een goed gevoel..maar daarmee zijn we erg nog niet. De roc's willen wel tijd beschikbaar stellen om de mensen enthousiast te maken voor kookwedstrijden......maar er is nog een ander probleem.....meer daarover, morgen.... en dat probleem stemt mij droevig....


Noorderpoort College bedankt..... voor de ontvangst...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten