zondag 30 mei 2010

een 'vluggertje' maken.

Een buitenshuis vluggertje maken is de grootste oorzaak van de meeste echtscheidingen binnen Nederland.
Een synoniem hiervoor is, 'eten buiten de deur', dit mag niet binnen onze normen en waarden, je komt altijd thuis om te 'eten'.
Let wel ik berust mij in mijn lot, ik heb een goede vrouw en leuke kinderen, wij eten gezamenlijk nog wel eens buiten de deur. (letterlijk)

Vanavond tijdens de 'service' bij Hotel de Brink kwam er een bon binnen de keuken, waarbij een vraag van de gast was, of het ook als 'vluggertje' kon.
Als keuken overleg je dan, nou ja, het is een 'kale' bon en 'kaal' is van deze tijd dus dat moet kunnen.
Maar, zo ga je toch niet uit eten, uit eten gaan is toch een feest?
Of worden mensen door partner verplicht om buiten de deur te gaan eten, dan heb ik zeker iets gemist!

Uit eten gaan kan nooit een 'vluggertje' zijn, uit eten gaan is genieten van alles wat er geboden wordt en kost tijd, welbestede tijd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten