dinsdag 30 december 2014

#2015 ....voor iedereen alle goeds

Hierbij wil ik iedereen die de juiste bedoelingen heeft binnen het leven alle goeds toewensen.. ontkurk de flessen en laat de 'geest' vrij.... doe wat je wilt doen...



Omarm tweeduizendvijftien met warmte en positivisme,  doe lekker je ding...  en laten we alle allergieĆ«n afschaffen binnen ons leven en binnen de horeca... eigenlijk binnen de maatschappij....'te ziek voor woorden' al die fictieven...


De beste wensen voor iedereen.... ook namens Jol en onze zoons.... laten we het nog interessanter maken binnen 2015.... wij mensen moeten een 'drive' hebben om door te kunnen gaan.... prrrrrroooooOOOOSST.... 

Goede voornemens, ik heb er een paar:

  • Meer gaan roken (zowel koud als warm)
  • De nacht weten te waarderen (ook al zijn de dagen zijn te kort) 
  • VegetariĆ«r worden (soms) werkt dit kostenbesparend (als het uitkomt)
  • Een allergie proberen te verkrijgen (erkenning binnen horeca-bedrijven en de maatschappij)
  • ADHD proberen aan te praten bij medewerkers (kunnen niet stilzitten, dus geen pauzes)
  • Zouter gaan koken om meer drankjes te verkopen (puur zakelijk)
  • Minder te eten want ik ben te zwaar... voor mijn lengte
  • Vaker het gazon maaien... zonder brandstof... 'lichamelijke beweging'
Maar door goede voornemens wordt je een gemiddeld mens en dat zou ik niet willen, ik houd niet van grijze muizen.... ik wil alleen maar genieten en iets doen... ... u toch ook....

Doe niet aan goede voornemens.. want dat is te burgerlijk... voor u en voor mij....
Ik wens u alle goeds... binnen 2015... 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten