dinsdag 23 december 2014

Excuus...

Twee dagen geleden is er een concept-blog, gepost.... en dat had niet moeten zijn....




Dit blog 'zingt' waarschijnlijk nog rond.... maar zoals u weet schrijf ik altijd met een potlood, waaraan een gummetje kleeft.... maar soms kun je niet gummen...

'k denk wel dat de horeca binnen ziekenhuizen steeds drukker gaat worden... door het allergenen-gedoe... doordat vele mensen... zich uniek gaan vinden met hun allergieën... en dit ook kenbaar gaan maken om aandacht te krijgen....'persoonlijke aandacht'...
Dat u binnen een restaurant van een ziekenhuis veilig kan eten...meen ik ook, want mocht er iets mis gaan... dan heeft u gelijk professionele aandacht...

Mijn excuses dat ik vegetariers, glutenvrijen en nog meer van zulks niet gelijk geloof... ik heb namelijk vaak anders meegemaakt binnen de horeca, maar één ding staat vast, binnen de horeca willen mensen persoonlijke aandacht.... en krijgen ze dat niet.... dan verworden' ze tot iets wat aandacht vraagt..... en dat is waar....

Oprechte excuses.... aan hun die echt iets mankeren... die bv. vegetariers zijn....

Gewoon even eerlijk, 'k heb zelf ook een kwaal.... een allergie... en daarvoor ben ik onder behandeling, ik ben waarschijnlijk allergisch voor allergenen.... en dat stemt tot nadenken... 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten