maandag 16 juli 2012

De waarheid over mijn vorig blog ;-)

Fouten maken blijft menselijk... en toch kun je, je gemaakte fouten ook binnen het Internet proberen te verbloemen en hier a la minute.... een andere wending aan geven. We gaan dit dan de 'Internettrale manipulatie' noemen... zodat het beestje een naam heeft.... 



Plaats genomen op de stoel waar alles bespreekbaar is kan ik vrijuit spreken en vertel ik ..... want wat is er nu precies gebeurd. Ik ben redelijk op de hoogte van vele dingen die mogelijk zijn binnen internet en de social media.... mijn blog is gekoppeld aan Facebook, aan Twitter en aan Linkedin. Iedere dag probeer ik mijn blog te onderhouden met een 'verhaaltje'.... soms wel over de horeca soms niet. Ik blog vanaf een computer, een laptop, een tablet en sinds kort ook via een smartphone. Niet opdat het moet via al deze apparaten.... maar ik wil gewoon weten hoe dit werkt. Mijn backup van alle echt belangrijke gegevens hangen in de de Cloud van Skydrive.... via Gladinet.... voor negenennegentig procent safe.... gelukkig....







Nu had ik wat teveel foto's op mijn nieuwe telefoon staan, dacht ik en wat doe je dan.. deleten


Alles door één druk op de knop verdwenen..... en zo'n foutje zit in een klein hoekje....  dus snel de fout.... corrigeren en hier een draai aan geven.... ook dat kan.... het verhaal is belangrijker dan de plaatjes..... echter, ik kan niet zonder.... ik denk en doe visueel.... het enige positieve aan deze fout is dat ik weer genoeg 'space' binnen Blogger heb.... om verder te gaan....  zodat ik kan verhalen over 'enkel gewone beleving'.... over eenvoud... over eerlijkheid, over passie en dat alles zonder poespas...... maar wel met plaatjes..... ;;;;-)))



Geen opmerkingen:

Een reactie posten