donderdag 23 februari 2012

ペニス放置したくない #Japan ;-)

Het eerste 'tipje van de sluier' heeft u gehad..... dan nu het volgende.... Bij Hotel Wolvega-Heerenveen doen we aan 'live-cooking' en als er schaatswedstrijden zijn binnen het Thialfstadion dan hebben wij veel ploegen binnenshuis... waarvan veel buitenlandse... en die schuiven 's avonds aan bij de live-cooking.. Nu heb ik ook wel eens zo'n live-cooking mogen doen.... en dan zei Jolanda..... leuk al die bekende mensen, waar je dan voor kookt..... en geloof het of niet..... sommige gezichten komen me dan wel bekend voor, maar een naam bij het gezicht.... nee.....




Als ik dan 's avonds thuiskwam.. en Jolanda mij vroeg of er nog bekende schaatsers hadden gegeten.... kon ik dit niet beamen.... Ard had ik niet gezien en Kees en Atje ook niet.... maar als ik dan 's avonds nog even tv keek.... ging er opeens een lampje branden... hè.... die man die bij Pauw & Witteman in de uitzending zit... bracht ik gisteren nog een......




...bakje appelmoes.... en dat was dus één van de coaches, dus  ペニス放置したくない (ik wil niet weer voor lul staan) Vandaar dat ik mij enigszins wil voorbereiden... zo ook aangaande de buitenlandse ploegen.... snel een beetje... Canadees (Engels), Duits, Japans, etc.... opdoen voor je weer live staat te koken, als dit nog mag....Snel nog even wat beeldmateriaal bekijken voor de herkenning.... en wat teksten aanleren...
Ook moet je, je verdiepen in de afkomst van vlees en vis.... want je mag geen enkel land voortrekken... dus geen..... 






Geen Black Angus sucade...geen Kogelvis en geen ..Wagyu sucade..... helaas.. nee, ik denk van niet.... ze mogen nu genieten van wat wij te bieden hebben.... uit onze omgeving.....
Nu alleen mezelf nog even 'updaten' aangaande de schaatswereld.... 


こんばんは、いや、これはフグと和牛柚子はありません....これらはオランダからの製品です

Geen opmerkingen:

Een reactie posten