zondag 5 februari 2012

#Itgietoan ......

Nu al maanden wacht ik op een antwoord en warempel het 'giet oan' ...... en daar worden wij mensen vrolijk van..... 'als er iets door gaat'......


Het feit wil dat de afstand tussen wonen en werken.... eigenlijk nihil is geworden... en dan ben je wel haast verplicht om het milieu te sparen en dat is volgens velen om niet met de auto te gaan, maar met de fiets. En daar heeft men wel een issue..... echter, ik ben aan het oefenen geweest en deze oefeningen hebben hun vruchten afgeworpen.... echter met oog en neus naar het heden heb ik de winter 'zien aankomen....




De fiets oefeningen die ik heb gedaan waren echter.... niet gestoeld op winterse ervaringen... maar niet getreurd... je moet naar de toekomst blijven kijken, flexibel zijn en kunnen inspelen op situaties.... en met dit in het achterhoofd heb ik een maand geleden 'winterbanden' besteld voor mijn fiets.....en deze waren te leveren.... mijn gedachte toen... it giet oan...... maar ik heb ze nog steeds niet binnen.... want wat blijkt er zit en levertijd op van zes maand en daarom rijd ik nog steeds auto...... soms heb je de 'dingen' niet in eigen hand en ben je 'overgeleverd' aan derden. 
  


Zo gauw ze binnen zijn ga ik oefenen..maar dat zal binnen het Thialf stadion zijn in Heerenveen.


'It giet oan' ......
Hoor je nu trouwens veel..... en dan ben ik benieuwd of de navigatiesystemen binnen onze auto's hier wel mee om kunnen gaan, want 'it giet oan' houdt ook in dat de schaatstocht der schaatstochten misschien doorgaat..... en dan gaat men verdwalen binnen Friesland.... miljoenen mensen toetsen 'Snits' in en verdwalen en zo zijn er meer plaatsen.... Ljouwert betekent Leeuwarden.... maar wilt u uitleg en niet verdwalen....binnen het grensdorp Wolvega willen ze wel uitleg geven....'it giet oan' ..maar eerst nog even afwachten.. wat er 'oan giet'....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten