zondag 11 december 2011

Noeste arbeid verrichten...... 'bleu in Wolvega'

Ik ga vandaag in het 'bleu' las ik op het blog van Norbert...... oftewel ik trek de 'overal' aan en ga te werk.... en werk met de handjes..... Blijkbaar heeft de werkende mens een kleurcodering meegekregen aangaande beroep en of gemoedstoestand en dan vraag ik mij af waarom er soms 'begrafenisondernemers' en 'bedienden' binnen de keuken staan te werken...... Koks werken namelijk in het wit..... net als schilders.... las ik..... en ook ik ging daarvan uit.....


Als ik echter 'bleu in Wolvega'... 'googel' dan kom ik terecht bij een kaasje wat vervaardigt wordt binnen Wolvega en wordt ik tevens geleid naar andere 'streekgebonden' producten......zoals de turf gerookte worst uit Opeinde.......


Ik ben altijd voor smetteloos wit geweest....echter nu begin ik het benauwd te krijgen..... straks sta ik misschien met een 'blauwe brigade' op de maandag en dan wordt ik bleu..... binnen Wolvega..... ;-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten