woensdag 28 december 2011

De #Oudejaarsborrel..... #voorbeeldfuncties....

Ons Hotel organiseert vrijdag dertig december een 'oudejaarsborrel' waarbij 'sportkleding' aanbevolen wordt.... en dan stijgt mijn lichaamstemperatuur..... een borrel is oké, maar die kleding... en binnen een externe locatie, die de naam draagt,.... Racket & Health Centre Wolvega......





Daarvan begin ik lichtelijk te transpireren... u weet wel.... er vormen zich..... waterbaden.. op plaatsen... waarvan je vind dat deze je uit je balans kunnen brengen.... ja, ja..sportkleding... :-)




Alleen.... laten we wel wezen.... als een bedrijf iets organiseert voor haar personeel dan wordt hier energie ingestoken...en vaak nemen keuken medewerkers dit voor 'zoete koek'... maar toch is dit niet de juiste insteek.... als er iets georganiseerd wordt dan is dit om elkaar eens op een andere manier te ontmoeten en dat is belangrijk.... en weet dat chefs.... leidinggevenden een voorbeeldfunctie hebben. Wees blij dat een bedrijf hier energie in steekt.... dus alle chefs 'in sportkleding' aantreden ;-)....Gelukkig heeft Jolanda ooit een 'trainingspak' voor mij aangeschaft.... en verder ben ik blij dat ik hier ook de zelfstandig koks mag ontmoeten in andere kledij......Want ook zelfstandig werkend koks hebben een voorbeeldfunctie binnen het bedrijf..... ook zij behoren hun 'neus' te laten' zien als er iets georganiseerd wordt ....



En ik.... ik ga het goede voorbeeld geven...... eindelijk.... eindelijk op de fiets..... maar nu met een werkelijk goed gefundamenteerde reden...alleen die houd ik voor mezelf...tot vrijdagavond...

1 opmerking: