vrijdag 29 juli 2011

Wat stelt #Abraham nu voor......

Ik heb mij altijd afgevraagd waarom er een feestje gevierd moet worden als je vijftig wordt. Hoe kneuterig kunnen we met elkaar zijn... zijn we blij dat we de vijftig gehaald hebben of begint nu een nieuw leven.... vanavond had ik een feestje ter ere van de vijftigste verjaardag van een familielid en het was best wel .... aangenaam....ondanks het Hollandse weer........



Vijftig hopen we allen te worden, maar ik heb daar niets mee, ik moet er niet aan denken zo'n grote opblaaspop in de tuin te hebben als de tijd daar is, of het moet een 'mooie opblaaspop zijn........ nee, vijftig worden is gelukkig nog enkele jaren te gaan en als ik vijftig mag worden dan zal ik dat jaar overslaan...... ik wil dit niet 'vieren'...........nimmer.................... 




Maar mocht ik de 'respectabele' leeftijd behalen van eenenvijftig, dan geef ik een feest waarbij ik onder andere de 'bekendste' deejay van Nederland binnenhaal en weet, dan gaat het dak eraf....... heb gelukkig nog enkele jaren om hierover na te denken..... clichés, weg ermee.. ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten