woensdag 20 juli 2011

Antwoord op @Jan_smink.... #twitter

Via Twitter vroeg iemand mij, wat bent u dan Meneer Bult, een grijze of een witte muis.....??
Dat zet je dan aan het denken en al relativerend kom je dan tot de conclusie dat je aan 'den beginne' ook een grijze muis was, maar wel met het streven om 'wit' te worden........  en trouwens ik ben geen meneer hoor,.........ik houd niet van dat meneren gedoe ........



Dat 'wit' worden heeft  energie gekost, maar daar heb ik ook veel voor terug gekregen, 'wit willen worden koste mij alleen maar, mijn 'ding' willen doen....en interesses hebben binnen de horeca in de breedste zin des woords....



Maar om antwoord te geven op de vraagsteller, ik was wit, maar begin 'groen' te worden en dat is nieuw, want 'groen' bestaat nog niet, maar heeft te maken met opgedane 'levenslessen', inzichten en het blijven hanteren van normen en waarden....... en weet ook dat alleen de grijzen en soms ook nog de witten in een 'valletje' kunnen lopen......probeer dus groen te worden......


De grijzen en soms toch ook de witten gaan voor de 'jonge kaas' en de groenen alleen voor...... een lekker stukje Sans Severino met iets perensalsa en gelukkig wordt dit nog maar matig geserveerd...... gelukkig maar.... ;-))




Ken je 'echte' waarde binnen de horeca, maar wees wel reëel en doe aan zelfreflectie.........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten