maandag 18 juli 2011

#Bijzondere wekkers..... ;-)

Normaliter heb ik totaal geen problemen met 'vroeg' opstaan, maar nu de vakanties van de kinderen zijn begonnen wordt het gevaarlijk.....Jolanda vroeg naar het werk.....en de jongens niet naar school, dan wordt het gevaarlijk als je 'vroege' afspraken hebt...... maar gelukkig bestaat daar iets subliems voor. Je zou kunnen zeggen, daar hebben we toch wekkers voor, maar helaas, zijn deze niet aan mij besteed..... 



Nee beste mensen, ik wil geen wekkers, wekkerradio' meer op het nachtkastje, ik wil een bonnenprinter zoals we in de keukens hebben en wel één met een 'afschuwelijke' piep, zodat je hiervan wel moet schrikken en dus 'opstaan'. Maar ik wil verder gaan, de 'wekker-printer' geeft vegetarische bestellingen, zodat je nog even lekker kunt blijven liggen en om het half uur wordt je opnieuw gewekt,  maar voor belangrijke zaken zitten er onder de 'wekker-printer' een keur aan 'hemelse gerechten' waardoor je gelijk opstaat en aan de 'gang' gaat.....................


Voor deze ochtend heb ik de 'wekker' ingesteld met een mooie 'bestelling' van coquilles, om 07.00 uur dus zal ik op tijd zijn voor de vergadering van EvenTT Culinair......en voor morgenochtend heb ik de 'wekker' vegetarisch ingesteld om 08.00 uur en dan draai ik mij nog even, 'lekker' om.... ;-) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten