donderdag 24 oktober 2013

Een vers frietje serveren.... wie krijgt de #zwartepiet

Hoe simpel kan een verhaal zijn.... maar hoe moeilijk de structuur... en dat is interessant.  Wij willen graag een frietje met smaak.... en daarom willen wij Poldergoud serveren binnen de cafetaria... de in onze beleving beste friet... niet zo spannend zie ik u denken.... maar dat is het wel.... eenvoud blijkt soms niet simpel.....



Van verse 'pieper' gesneden als friet, naar cafetaria, ter frituur en dan naar 'klant' blijkt soms interessant....  


De pieper 'rooien' is de basis, maar dan volgt de pieper een traject, ze wordt verwerkt en klaargemaakt voor verzending... en dan.... wordt het moeilijker.... de cafetaria-medewerker moet de verkoop van twee dagen later inschatten... want de bestelling wordt niet de volgende dag geleverd, maar de dag daarna.... en dat is logisch... je besteld bij je leverancier.. die geeft de bestelling door aan de 'toe-leverancier' en deze heeft tijd nodig om de bestelling klaar te maken... eigenlijk heel simpel.... maar dat lijkt zo....


Dit verse frietje wordt gewaardeerd door onze clientèle... en daarom voorzie ik straks... een klein probleem.... maar ook dat is weer interessant, want er rijden, hele grote vrachtwagens rond die voor toelevering zorgen en dat is mooi...als Wanneperveen op hun navigatie staat..


Dus eigenlijk zijn onze leverantie probleempjes maar klein en niet zo spannend... dat gaat wel goed komen...

Sinterklaas blijkt een groter probleem te hebben.... betreft de leveranties van de cadeaus... binnen Nederland...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten