dinsdag 8 oktober 2013

#Buitenkeuken.... de 'goede' architect kijkt vooruit..

Terwijl ik 's avonds graag mag nadenken over de 'buitenkeuken' en over hoe we de betonnen vloer straks gaan ingieten.... blijkt de 'architect' binnen ons gezin al vele stappen verder... mijn geschetste kladje is ineens driedimensionaal verworden....


De oudste zoon (15) is zo vrij geweest om het kladje te vertalen.... en dat vind ik eigenlijk wel mooi, hij heeft erover nagedacht... en er invulling aan gegeven.... nou ja, ik houd mij eerst nog even bezig met het beton... en het 'onder boeiboord' met de verlichting en dan, ja dan.... het ziet er allemaal wel aantrekkelijk uit....












Gelukkig nadert de winter... en dan kun je niet veel doen buiten....dus dan kan ik zijn interpretatie van de keuken gewoon eens rustig overdenken.... maar eigenlijk ben ik al om.... we gaan op zoek naar de juiste materialen.... en dan bouwen we 'rustig'' verder... (volgend jaar ;-) bedankt voor de inspiratie 'architect'.... de basis is klaar, maar eerst de vloer...120 kruiwagens met beton, 'spierballenwerk'... ;-)

1 opmerking:

  1. Wat gaaf zeg ik ben erg benieuwd hoe het geworden is. Ik droom er ook van, zo'n prachtige buitenkeuken. We komen nu goed toe met onze grillbbq maar later wil ik er echt eentje!

    BeantwoordenVerwijderen