donderdag 2 juni 2011

#Topchef

We kregen laatst een mailtje van RTL 4 of wij via onze kookstudio nog kandidaten konden aanleveren voor het programma Topchefs. Want zo werd er vermeld, er zijn wel kandidaten te verkrijgen maar het noorden des lands blijft wat achter....dus vandaar het verzoek..... En mensen weet je, dat vind ik niet zo raar, hier in het noorden zijn de mensen iets meer ´nuchterder´ dan in de rest van ons land.... Natuurlijk heb ik respect voor mensen, maar al die kookprogramma's, ik weet het niet, de meesten hebben geen toegevoegde waarde en zijn er alleen voor een update van de 'kijkcijfers'............


Twee mensen, op weg naar hun 'pensioen', die zich laten inhuren voor Topchef, om op deze wijze hun pensioen veilig te stellen is grappig, maar begin dan een ´gesponsorde´ Muppet Topchef´ want er zijn vergelijkingen en dan is het gemakkelijker om aan kandidaten te komen. Nee, helaas er zijn geen mensen te vinden die mee willen doen en daar kan ik mij iets bij voorstellen.

Ik kan dus nimmer kandidaten kunnen aandragen, want die zijn niet te vinden, ik zou dan zelf trouwens huichelen, en dat breekt mij op, ik heb namelijk het zelfde probleem als Pinokkio, als ik 'huichel' groeit m'n neus. Ik weet niemand te strikken voor het programma Topchef.

RTL kom nu eens met echte kookprogramma's, misschien een tip 24 kitchen .....oei, echt..!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten