maandag 6 juni 2011

Onze wereld....anno 2011...

Vanavond las ik op het blog van Norbert dat hij 'piswoest' is want na een succesvolle tweetjam2 bij hun 'thuis' bleek er iets gebeurd te zijn. Iemand die de auto geparkeerd had op de'parking' heeft één van de elektronische paaltjes met de grond gelijk gemaakt en heeft dit niet gemeld......... Vreemd ja, vroeger niet, als je iets veroorzaakte melde je dit of plaatste na het voorval een briefje met telefoonnummer bij plaats van ongeval.......maar dat is een gepasseerd station..... tegenwoordig kun je, je telefoonnummer ook tweeten......per.. DM

Ik zie hier enige gelijkenis betreffende ons EvenTT Culinair, ook hier hebben we geprobeerd om alles voor deelnemers zo aangenaam mogelijk te maken en wat blijkt achteraf............we zijn een enorme hoeveelheid servies kwijt na het kookspektakel en dit soort gedrag is tekenend voor de wereld waar we nu in leven.....en hoe dit heeft kunnen ontstaan...weten we wel....maar zeggen het niet. We weten het wel, want dit heeft te maken met opvoeding en opleidingen.......

Maar niet getreurd, er bestaat nog een schooltje waar normen en waarden worden aangeleerd heb ik gehoord..... en hier sturen we alle dissonanten naar toe in het vervolg, het schooltje is gelukkig ver buiten ons landje, maar dat is alleen maar goed, voor de verblijfsvergunningen wordt ook al gezorgd.....we sturen alle dissonanten naar het buitenland..........waar ze worden opgevoed.....

Norbert wil vrienden blijven als de 'dader' zich meldt en dat vind ik te gastvrij, ik zou hem of haar met met het paaltje 'meppen' en onze vriendschap zou gelijk ontbonden worden. En deze gast zou van mij gelijk naar het schooltje gaan, maar dan wel samen met paps en mams.....!! De 'bron' van alle elementaire pedagogiek en didactiek...die je van huis uit behoort mee te krijgen.

Nou ja, ik wilde eigenlijk alleen maar even kijken of er foto's waren te vinden van de tweetjam2 en die zij er gelukkig.........zie Norbert's blog. ( alleen kijken naar de foto's want die zijn mooi)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten