woensdag 29 juni 2011

Meer willen roken.....de uitkomst voor...??

Van roken wordt je dom, las ik in de Telegraaf en dat is nu juist wat wij willen. Mensen dommer maken dan ons zelf. Dus mensen ga alstublieft roken, want hoe meer u rookt, hoe dommer u wordt, hoe belangrijker ik dan ben, denkt de niet-roker.......... ;-)


Ik ben blij dat ik nog rook en de 'eventuele' consequenties daarvan, zal ik aanvaarden, maar ik denk dat ook de mensen die boven de opleidingsinstituten staan, zij die de 'vraagstellingen, voor stagiaires ter papier stellen' ook moeten gaan roken, want daar wordt je dommer van blijkt en dat is goed, want dan kunnen gelijk de vraagstellingen binnen alle 'opleidingsboekjes' aangepast worden. Dan pas gaan we de goede kant op, de vraagstellingen binnen de horeca, aangaande alle niveaus van een leerlingen traject worden bedacht en geschreven door 'rokers' want zij blijken dom en zijn dus waarschijnlijk te begrijpen door een ieder....... toch ???


Tijd voor een sigaret nu, wil graag dommer worden, te dom voor woorden.... ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten