zaterdag 18 juni 2011

Nieuwe 'trendy' hobby erbij....

Veel hobby`s heb ik niet, te weinig tijd over het algemeen. Motorrijden, een paar keer per jaar, maar dan moet het weer wel mee zitten en zo nu en dan vissen samen met de jongens. Er is een hobby waar ik wel veel tijd aan besteed en dat is koken, maar die hobby is tevens mijn werk en dus ook niet echt een vrijetijdsbesteding. Tegenwoordig zijn doe-hobby's natuurlijk helemaal hot, moutainbaking, wielrennen, fitnessen, etc. maar daar ben ik niet echt geschikt voor, heb ooit de drie mijl van Groningen gelopen, maar dit bleek een 'aanslag' op mijn leven te zijn. Enfin vandaag een vrije dag gehad en heb er een hobby bij, namelijk waterfietsen. Nu had ik daar wel eens van gehoord, maar eigenlijk nooit veel aandacht aan besteed. Waterfietsen blijkt zeer ontspannend te werken en daar houden wij koks van, zo nu en dan even ontspannen, even ontsnappen aan de realiteit, even de zinnen willen verzetten. Ik heb me een beetje verdiept in het waterfietsen en vandaag op mijn vrije dag de stoute schoenen aaangetrokken en er gewoon voor gaan. Perfect weer was het vandaag om deze nieuwe hobby eens uit te proberen en neem van mij aan je wordt gelijk een ander mens......waterfietsen.....gewoon lekker relaxed door de regen fietsen...heerlijk ontspannend...............


De regen kwam met bakken naar beneden vandaag en dan kun je twee dingen doen op een vrije dag, 'achter de geraniums' gaan zitten of je zoekt een nieuwe 'outdoor' hobby, zit er zelfs aan te denken, gelijk wat materiaal aan te schaffen, zoals al die andere hobbyisten ook vaak doen ;-)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten