zaterdag 30 oktober 2010

Wat is linkedin nu werkelijk?

Ik hoor en heb dit zelf ook al eens ondervonden via een andere account dat mensen soms geweigerd worden aangaande 'connectiviteit'. Dat kan ik begrijpen, met sommige individuen wil je soms liever geen contact en of een verbintenis hebben.
Nu zie ik Linkedin persoonlijk als een 'op te zetten netwerk' waar je mensen kunt ontmoeten met dezelfde interesses en of mensen die iets voor je kunnen betekenen en natuurlijk wederzijds.
Een netwerk iets te bieden hebben!
Alleen moet ik wel lachen om één bepaalde reden van weigering: ''helaas U bent niet interessant voor ons, want uw heeft te weinig contacten".
Ikzelf heb dit meegemaakt via de account EvenTT Culinair en dit ging om een Provinciaal Netwerk.

Conclusie:
Op Linkedin ben je 'belangrijk' naarmate je meer contacten hebt. Iemand met 100 contacten is minder belangrijk dan iemand met 200 contacten.
Er wordt dus niet gekeken naar de kwaliteit van contacten maar meer naar de kwantiteit!

Gelukkig hoef ik niet belangrijk gevonden te worden, ik ga enkel voor kwaliteit en nimmer voor kwantiteit!!!!!
'Let's hyve'


Geen opmerkingen:

Een reactie posten