vrijdag 31 januari 2014

Hoe #accuraat zijn we nog... #nieuw de #accutaresse

Tegenwoordig klopt er blijkbaar niet veel meer... namen worden verkeerd gespeld, achternaam en voornaam kloppen niet en ga zo maar door en dan heb ik het over publicaties op Internet...


Maar laten we ons eens afvragen waar het verkeerd gaat... gaat het verkeerd door 'aangever', gaat het verkeerd bij ''tussenpersoon' of gaat het verkeerd bij degene die gepubliceerd heeft .. of zij we te druk, met te veel dingen.... dagelijks moeten we alles 'bijstellen' aangaande EvenTT Culinair en waar komt dit door.... we hebben het te druk en doen de bijzondere dingen ook gewoon even tussendoor of besteden ze uit... en dan krijg je 'foutismen'... soms spannend soms minder....



Ik wil graag de 'acutaresse' introduceren, een ''accuraat mensje' die gaat controleren of alles wel klopt... en u zal vrijwaren van inaccuraat gedrag.... u kunt dan gewoon doorgaan met het snelle leven... maar de 'acutaresse' zal met u meedenken en ingrijpen daar waar nodig. Ik denk dat er een tekort aan 'acutaresses' zal ontstaan.... maar dat we eerst wel even lucht moeten krijgen.... we leren hoe we onze namen moeten spellen, hoe we we moeten communiceren met al dat 'phone en emailverkeer' en dat we leren dat we soms een 'lulletje rozewater' zijn met te dure schoenen.... maar wees niet bang....  de 'accutaresses' zijn er straks ter bescherming voor alles wat er niet klopt.... Mocht er iets niet kloppen aangaande persoonlijke informatie op internet.... huur gewoon een accutaresse in... maar wacht nog even want ik moet nog een naam verzinnen voor deze uitzendvernieuwing aangaande de in te huren 'accuraten'... u hoort binnenkort.... Ik heb er zelf al één ingehuurd.... dus zal ik accurater worden... in mijn mailgedrag, mijn spelling, mijn gefacebook, mijn getwitter, mijn gephone,,,,, mijn gelinkedin...... binnen mijn gedoe... probeer maar eens....

Mocht u zich ooit opgeven of aanmelden voor wat dan ook:
  • u hoeft niet te mailen
  • u hoeft uw naam niet te spellen
  • u hoeft geen geen tijd af te spreken
  • u hoeft niet te twitteren
  • u hoeft niet meer te facebooken
  • u hoeft niet te linkedinnen
  • u hoeft geen kennis te hebben van grammatica
  • u hoeft uw adres niet correct in te vullen
Eigenlijk hoeft u niets meer.... maar huur dan wel een 'accuratesse'  want dat voorkomt veel 'rompslomp' bij belanghebbende partijen... en ontstaat er geen miscommunicatie...  #onnozelaars waren we bij de geboorte.... ;-) maar volgens mij kun je dit ontgroeien..



Geen opmerkingen:

Een reactie posten