zondag 12 januari 2014

Grijs of wit .... #somsmoetjedurven

Koken om te promoten, trots zijn op een bedrijf, willen opvallen, niet willen meegaan met de massa.. 'out of the box' doen ... uniek willen zijn....


Vele bedrijven wachten op betere tijden en gaan zitten wachten tot deze tijden weer zullen aanbreken.. maar dat is binnen mijn visie.... grijze muizen-gedrag, het is nu de tijd om een bedrijf 'neer te zetten' en te promoten .... laat maar eens zien wat de keukens allemaal kunnen, waar een ieder uniek in is... en dit kan prima binnen verschillende beurzen.... de Horecava neemt de aftrap binnen dit nieuwe jaar en over een paar weken laat Horeca EvenTT van zich horen. Beide beurzen herbergen een 'gastronomische competitie' waarbij horecabedrijven hun meerwaarde kunnen laten zien, aan het publiek, maar zo ook binnen de media...


Binnen mijn keukens heb ik het 'wedstrijd koken' altijd gepromoot, maar niet alleen voor een individuele ontwikkeling, maar ook als zijnde bedrijfspromotie, laat van je horen, laat je zien als bedrijf en weet de wegen te bewandelen als er een prijs wordt behaald.... wees...



een witte muis... wees jezelf en laat zien waar het bedrijf voor staat... als team, als individu, als bedrijf ..... het ging mij nooit om het winnen... ik vond het altijd heerlijk om mee te doen... en al die 'prijzen' die ik ooit behaalde, waren mooi meegenomen voor het bedrijf en daardoor ook voor mij.... ik heb er altijd veel plezier aan gehad... en mijn koks toen ook.... die waren nog beter... :-) 
Gewoon proberen..... en ga je een keer 'op je bek' .... daar wordt je alleen maar beter van...

Waar kun je een bedrijf promoten... Horeca Eventt
Hoe kun je een bedrijf promoten......EvenTT Culinair

Geen opmerkingen:

Een reactie posten