woensdag 2 februari 2011

Influenza..........hoop niet de Egyptische.....!!

Oei, oei, dit kunnen we nu niet gebruiken, beetje last van een 'virusaanval' en daar hebben we nu geen tijd voor, al voel ik mij anders dan anders. Raar is dat je hebt de scanners geïnstalleerd en toch kan een 'influenza' toeslaan en of komt je aanwaaien.............auto zat vanmorgen ook een beetje onder het woestijnzand, waar dit vandaan komt, geen idee, maar stel uit Egyp..........

......dan ga je je zorgen maken want dan zullen mijn normale middelen ook niet echt werken, normaliter als ik mij zo voel als nu zweer ik bij Hot Coldrex en vitaminen, maar deze eventuele vorm van de influenza vertrouw ik niet en dan ga je zoeken naar een 'paardenmiddel'.


Dus nog even snel wat boeken ontdaan van stof, goed voor de luchtwegen en dan lezen. Oma's middeltjes van vroeger blijken goed te werken, zoals beschreven staat. Neme één grog voor het ter slapen gaan en kleed u warm.................kijk dit neem ik graag aan voor waarheid alleen verander dit ''vreselijke recept' naar noordelijke gewoonten. Ik vervang de cognac door beerenburg en neem niet één maar vier. Verder doe ik mijn winterjas aan en bekleed ik mijn voeten met de geitenwollen sokken die ik nog had liggen van een bio...bijeenkomst. Hierover heen trek de bergschoenen van Jolanda en 'ga ik ter boven' om plaats te nemen in de 'lepeltje-lepeltje houding...........!!
Ben benieuwd of de influenza morgen inderdaad verwaaid is.......??


Toch nog tijd voor iets nieuws, jawel, de nieuwe 'Tweetdeck Fruitmachine' geïnstalleerd en hiermee kun je véél dollars verdienenen. Probeer de meest voorkomende twitteraars die niet zo veel te zeggen hebben op één rij te krijgen en kassa......!!

Of begint de koorts mij nu echt parten te spelen................................................??

Geen opmerkingen:

Een reactie posten