zondag 23 november 2014

#probleem

Klein probleempje nu, 'k krijg inderdaad, zoals ik blogde, 'kippenvel' van tafelbereidingen...... binnen restaurants... de meest rakende beleving....


Maar ik heb nu waarschijnlijk een 'verplaatsverbod'... en 'verblijfsgebod'..  ik moet van Friesland naar Overijssel ter arbeid... en dat kan problemen geven voor mensen met kippenvel.....

't kan waar zijn of gemanipuleerd.... mocht ik geruimd worden dan laat ik het weten... neem trouwens ook nog wat fazanten mee vanuit Friesland naar Overijssel...maar dat lijkt mij geen probleem... zij hebben geen kippenvel....  #Europa

Toch wil ik nog eens koken met één van de besten die ik ooit ontmoete binnen de wereld der gastheren/vrouwen... een gastheer 'pur sang' die wist van de hoed, maar vooral ook van de rand..



Dit moeten we gaan doen Arno..... alleen voor de beleving... maar zonder kippenvel... 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten