maandag 17 november 2014

Ons #leven

Vandaag was een heugelijke dag..... vele restaurants zijn gestegen op de ladder der aanzien.... en dat is fijn... dat is noemenswaardig...en dat is feestelijk... 

Mensen die werken aan het meest onmogelijke worden geridderd aangaande hun kunnen en gelauwerd... echter vanmorgen werd ik misselijk door een foto binnen mijn krant.... 'k ben een Telegraaf lezer....



U mag mij van alles laten zien ter ontbijt.... maar nu moet ik even kotsen.... een rijtje mensen ter onthoofding in naam van een geloof....

In naam van een geloof... terwijl wij lopen te 'ouwehoeren' over zwarte Piet.... Misselijk wordt ik van de gelovigen die kinderen misbruikt hebben.... die mensen hebben verbrand.... kotsmisselijk wordt ik van gelovigen...

De mens is verantwoordelijk voor haar eigen daden.... en een God bestaat niet... of u moet dit kunnen bewijzen... helaas geen bewijs.... 
Er zijn dus mensen die handelen naar een god en zijn schrift....
Snij dan de strot door van die pedofielen die er rondlopen mits hun 'daad' voor honderd procent is vastgesteld.. 'k heb geen probleem om verkrachters, moordenaars, pedofielen te ontdoen van iets..... als dit voor honderd procent zeker is....

Maar moorden om een geloof.... dat zijn geestenzieken die niet meer binnen onze maatschappij  passen... Obama... doe je ding en dan goed.... voor eens en voor altijd  #nobelieve
Helaas, God bestaat niet....
En dat zal een zware dobber zijn voor hun die geloven in iets... om hun daden te kunnen verkwanselen....

Halal bestaat ook niet.... niet binnen onze maatschappij... wordt eens reëel... mensen...
U leeft op een planeet.. u bent een mensje.... maar meer ook niet....

De mens die gelooft in een geloof...geloof ik niet meer...raar of reëel... 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten