dinsdag 19 augustus 2014

Moeilijk... #extremevegetariers

Niet alleen geloven willen soms hun 'evangelie' prediken ... soms doen uitzonderingen (vegetariers)  dat ook...en dan gaat het vaak fout....




Persoonlijk heb ik ik niets met dit evangelie.... ook niet commercieel... zij zijn voor mij de grasvarkentjes die neuzen tussen het groen.... maar vanaf nu... geen geneuzel meer... ik  zal nimmer meer vegetarisch bereiden op aanvraag voor groepen.... die gedwongen worden om vegetarisch te eten...... ik respecteer keuzes. van aanvraagde partij... maar nimmer meer vegetarisch.... als de gasten dit opgedrongen wordt..... 

Laat uw gasten dan 'grazen' binnen een wei, terwijl er binnen, een lekker bitterballetje wordt geserveerd.... voor hun die niet grazen..... nimmer te oud om te leren..... 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten