dinsdag 12 augustus 2014

Barbecue marketing...

Tijdens de barbecue van de Rotary, werd mij de vraag gesteld.... vanwaar geen Big green Egg... waarop de gerechten bereid zouden kunnen worden.... Op zulk soort momenten begrijp ik soms de mens niet... . Het ei staat namelijk alleen ter etalage.... barbecueën, doe je op kooltjes of op gas, roken doe je binnen een rookoven, en langzaam garen doe je binnen een oven........ hoe eenvoudig kunnen dingen zijn....

Echter de mens... de vakman wil zich kunnen onderscheiden.... dus.... een Big Green Egg... want daar werkten de 'de trendsetters' mee... en op dat moment weet u dat plaatje heeft gewerkt....
Iedereen die zichzelf ''serieus'  neemt behoort een 'ei' te hebben staan.......




Ik vind dit de meest vermakelijke marketing ooit... hier is toen goed over nagedacht....  en ik , ik weet' het niet... 'k rook de paling straks in de rookoven..... gaar het vlees binnen een oven, barbecue op kooltjes thuis... maar steeds vaker op gas....
Enfin... een grote pluim voor de marketing-afdeling van het groene ei... de mens raakt geïnspireerd en het product wordt verkocht voor een heel mooie prijs.... 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten