woensdag 27 juni 2012

Hebben muziek en koken een rode draad...

Heeft muziek invloed op ons koken.... kunnen 'songs' ons beïnvloeden.. ik denk van wel..ik weet vanuit mijn ervaring aangaande kookwedstrijden dat dit gebeurde.. ik had graag de doppen op en veel nummers herhaalde ik... en tijdens het 'oefenen' voor een wedstrijd waren dit andere nummers... dan vlak voor de wedstrijd.... 
Momenteel richt ik een nieuw 'apparaatje' in... en dan kom je tijdens de data overdracht soms 'ouderwetse' dingen tegen..... 


Ik weet nu nog precies met welke muziek ik de kookwedstrijden van weleer heb voorbereid... en deze staan nu ook op het 'nieuwerwetse apparaat'.... muziek heeft invloed op het koken... daar ben ik zeker van.... helemaal nu ik even terug ga.... 




Als muziek.... dus luistergenot... ons kan beïnvloeden aangaande onze  culinaire prestaties... dan gaat dit interessant worden.... dan moeten we eens gaan nadenken of gasten ook op een 'positieve wijze beïnvloed kunnen worden...... terwijl ik dit schrijf... krijg ik een nummer van de Stones door op mijn 'rechter oor'... Sympathy for the Devil.. van de Rolling Stones.. en daar hoort een glaasje Whiskey bij en gerookte zalm... volgens mij en mijmer ik verder... ;-)   tot morgen.... #muzikaalkoken...... #Yes.... muziek beïnvloed... ons en dus ook ons koken.... 
Nu krijg ik ineens de Prodigy door.. en dan krijg ik trek ik in ganzenlever.... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten