donderdag 19 mei 2011

Wat willen de gasten tegenwoordig....

Heb op de site van de Misset Horeca gelezen dat de gast van nu, maar één ding wil en dat is 'heel veel waar voor zijn geld'. En pas op, biedt u dit niet aan dan is de gang naar de 'concurrentie' snel gemaakt...........vreemd............vreemd.............vreemd.........héél veel ???


Het mooie aan dit artikel is dat er goed over de koptekst is nagedacht, 'de gast wil heel veel waar voor zijn geld'. Deze zin had namelijk kortere gekund, de woorden, heel veel, hadden vervangen moeten worden door het woord, 'gewoon'. De gast wil namelijk enkel en alleen maar, gewoon waar voor zijn geld en dat lijkt mij heel reëel. Ook vind ik dat de zin, de indruk wekt dat er in het verleden niet genoeg geven is door geïnterviewde persoon, want er werd al véél gegeven en nu moet er heel veel gegeven worden, dus véél was blijkbaar niet genoeg............en dat is nieuw voor mij......wat ik wel eens in de algemene wandelgangen hoor, is dat er te weinig wordt gegeven in verhouding met de prijs............maar ja dat is van horen zeggen........................................!!!!!!!!

Toch schrik je en ga je gelijk nadenken, geven wij wel genoeg, hebben wij alles wel in balans, hoe is onze prijs-kwaliteit verhouding.....maar deze is oké.....daar zijn we altijd mee bezig.....maar toch, toch ga je twijfelen en vandaar dat ik een paar voorstellen heb voor het volgende werkoverleg......
Wij kunnen bepaalde lunchgerechten misschien wat groter maken en dit geldt ook voor de gerechten die we op de 'kinderkaarten' hebben staan. Wij zouden onze uitsmijters kunnen gaan aanpassen en het bordje friet voor de kinderen.......'iets méér' geven.............ben benieuwd........ wat er dan weggegooid gaat worden..... ja, ja, héél veel......


Ik vind dit een vreemd artikel, waarschijnlijk geschreven voor hun die onacceptabele prijzen vragen voor het gebodene of voor hun die altijd te weinig gegeven hebben en ook het woord 'concurrentie ken ik niet, want wij hebben geen concurrenten, we doen gewoon ons 'ding' en dat doen de andere bedrijven naast ons 'waarschijnlijk' ook, dus is een ieder uniek !!!!!!!!! :-))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten