zaterdag 21 mei 2011

#microsoft blijft achter lopen..waar is de #officeapp...??

De tablets gaan als warme broodjes de winkels uit, maar laten we reëel wezen, de Os en android wereld blijven achterlopen aangaande 'werkomgeving'..........en dat is balen.......

Ik als nitwit wil een officepakket op de tablet want anders kan ik niets met deze nieuwste gadget, want meer is het ook niet. Al die Apps zijn misschien 'grappig', maar tot nu toe zijn deze niet toereikend voor het doel wat ik voor ogen had met een tablet.....oké de poorten en camera's zijn aanwezig maar ik wil kunnen werken met zo'n 'ding' en dat kan nog niet. Oké, Docs to go zou een 'oplossing' kunnen zijn, maar ik wil liever op een officeApp...................!!!!! Gewoon Excel, Word, etc. kunnen laten draaien binnen hun vertrouwde omgeving zou zo'n apparaat een stuk functioneler maken. Nou, ja ik heb de Iconia van Acer, de tablet die draait op Honycomb 3, uitgerust is met twee camera's en verder diverse poorten heeft zoals een micro-HDMI, usb en SD nog niet echt echt veel gebruikt. Afwachten dus wanneer Microsoft met de Office Applicatie komt en wat deze gaat kosten, waarschijnlijk veel........ :-(
Als er iemand is die hiervoor al wel een oplossing weet........................gaarne.............

Geen opmerkingen:

Een reactie posten