donderdag 1 juli 2010

Goud van oud

Vandaag bezig geweest met de aanleg van een kleine maar goede geluidsstudio voor de oudste zoon.
Ik heb gelukkig een grote schuur bij huis die opgedeeld is in drie ruimten, de derde ruimte herbergd straks de studio. Terwijl ik dan aan het knutselen ben overkomt mij een gevoel van nostalgie, vroeger had ik ooit zo'n ruimte met mijn broer en draaiden wij de stones totdat de plaat het begaf.
Al mijn elpees heb ik bewaard en deze kan ik nu weer draaien, dit is puur genieten!
De studio mag nooit professioneel zijn, want dit gaat te koste van de beleving, een elpee hoort te ruizen en dat moet blijven. (stones op CD waren onder de maat)

Alle goud van toen kan ik gaan ontstoffen en dat is genieten, een CD heeft bij mij nooit geen impact gehad.
Ik wil de ruis en de kras die horen bij de song en dat is gelukt.
Mensen wat kan het verrukelijk zijn om terug te gaan naar vroeger, gouden tijden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten