vrijdag 26 oktober 2012

#Imponeren..... maar waarom...

Wij mensen hebben waarschijnlijk een 'gen' meegekregen wat 'imponeren' tot een een tweede natuur maakt.... wij willen elkaar 'imponeren'... maar met wat.... de beste notering binnen een blad..... de mooiste echtgenoot, echtgenote...  de mooiste auto.....het mooiste huis....maar waarom eigenlijk


Om te 'imponeren' heb je vaak meer nodig dan alleen talent en een goed gevulde beurs... maar toch willen we dit klaarblijkelijk...allemaal..... nu mis ik gelukkig dit 'gen' dus imponeren gaat aan mijn deur voorbij..... en daardoor ben ik..... eigenlijk Jol eens gaan neuzen.... op Internet om er even tussen uit te gaan..... zoals we eigenlijk ieder jaar doen...... even naar Texel... maar nu voor zonder gelijk voor luxe te gaan.... dus een last minute geboekt... en gewoon zien... een leuk hotelletje.... met ontbijt.... voor € 22 per persoon.... niet te geloven......schone kamers, gastvrij personeel en een prima ontbijtje.... en dan ga je natuurlijk uit eten... wel de kinderen mochten kiezen... en daardoor hebben we gegeten bij een keurslager op de Koog en op dat dag twee... bij een viswinkel te Oude Schild..... waarom.... dat waren hun beste ervaringen binnen de afgelopen jaren..... en neem van mij aan..... zij weten van 'genieten' ook binnen de luxe restaurants en hotels op Texel... de keurslager wilde € 6.50 voor de plate en de vishandelaar rekende € 9.50 voor de echte verse vis.... nu kun je dit natuurlijk niet gaan vergelijken met een restaurant..... maar dit 'inspireert' mij wel....... de kabeljauw die ik heb gegeten was vers...... en dat voor die prijs...... natuurlijk 'imponeer' ik hier weinigen mee.... maar denk hier eens over na...... want dat doen onze gasten ook......






Strandpaviljoen, Paal 17 was herrezen.. elke zaterdagavond drie bezettingen (Imponerend).... medio april dit jaar is het zodanig herbouwd..... dat je hier nu ook in de herfst en wintermaanden even lekker kunt aanschuiven..... maar ja...dat kan ook binnen Hotel Opduin..... Hotel Koogerend..... de keurslager...... de viswinkel..... de Hema... 

De concurrentie....binnen de horeca gaat vanuit een andere hoek komen.... maar dat wisten we allang..... vandaar ook al die 'drukte ' op het parkeerterrein van de Aldi en de Lidl.... hoe zo... imponerend...... gelukkig voor mij alleen de zee, het zand.... en het gezin.....  denk eens na.
Imponeren... is geweest......gelukkig....imponerend hè..... of oud nieuws... dat is aan u....
Imponeren doe je door echt jezelf te zijn.... hoe eenvoudig eigenlijk...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten