Norbert openbaart een visie... muziek relateert aan beleving, 'luisteraars' en 'bezoekers' van eetgelegenheden..zijn zoekende... en daar zit een kern van waarheid in....
Iedereen kent inderdaad de Doobie Brothers,. The Rolling Stones, Bob Marley.... etc... en deze werden in de markt gezet door programma's waarvoor iedereen thuis bleef......
Toen was het gewoon... want je wilde deze programma's zoals TopPop... niet missen en zo dachten toen vele mensen.... en inderdaad deze muziek was te horen binnen vele uitgaansgelegenheden.... en toen moest een ieder zich gaan onderscheiden........
Van der Valk is als het programma TopPop van toen, de beleving is altijd hetzelfde gebleven... ... maar het jasje 'voor' en 'achter' de schermen is aangepast...want hier wisten ze allang wat de gast graag wilde.... eigenlijk waren ze jaren geleden daardoor een beetje als 'Apple'..... maar gelukkig nu met meerdere ingangen.... hier wordt inderdaad gewoon de top honderd gedraaid.... en wilt u iets anders 'beluisteren'.... dan kan dat ook... want daar zijn wij flexibel in.... en dat maakt denk ik het grote verschil.... de omgekeerde wereld.... interessant....!!!!
U weet natuurlijk allemaal dat ik spreek vanuit mijn bedrijf....van der Valk Wolvega-Heerenveen.
Net iets anders willen zijn dan de anderen.... :-)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten